Sider

mandag 2. juli 2012

Sommer

Det er sommer!
Jeg er veldig glad i alle årstidene våre. Ingenting er som vinteren når det virkelig er vinter, med 25 kalde grader, snø i trærne og sol. Det er heller ikke noe som er så fint som når sommeren viser seg med sine 25 varmegrader, sol, blomster og sommerbris. Det er godt å bo her, vi opplever alle årstider, og ekstra herlig er det å få oppleve dem fra vårt eget hus, vi ser dem og føler dem i vår egen hage :) I dag vil jeg dele litt av sommeren fra knupphuset med dere!


Det er virkelig fint her nå :) Jeg elsker kombinasjonen av de rosa og lilla lupinene sammen med den hvite hundekjeksen <3 Max er utrolig glad for å kunne løpe rundt å snuse inn sommeren han også, hehe. I helga har vi investert i en ny sittegruppe på verandaen, jeg tenker at det blir innholdet i neste blogginnlegg herfra... Enn så lenge vil jeg ønske alle sammen en solfylt og god start på den her uka. God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar