Sider

søndag 25. november 2012

Julevibber

Hei :)
Nå er det lenge siden sist. Når jeg pusler i hjemmet og lager litt julepynt og julegaver, så merker jeg at det er greit å dokumentere det jeg gjør, både for min egen del og for dere der ute :)
I dag har jeg laget julekurver og litt diverse. Det er også litt småforandringer her siden sist, blant annet så har tallerkenhylla fått nytt innhold. Trekalenderen ble med hjem fra London i vår, vasen og kakeboksen er kjøpt på bruktmarked i vikingskipet. I dag har jeg pimpet tallerkenhylla enda litt mer, jeg har snikbegynt på juleforberedelsen, og hengt opp de ferske julekurvene mine (se siste bildet)..

 
 
 
Jeg skal prøve å oppdatere litt jevnligere fremover, men jeg kan ikke love noe. Hehe :)
 
Nå er det bare noen dager igjen til advent! Looking forward to it <3
 
Novemberhilsen fra frøkna i knupphuset.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar