Sider

tirsdag 27. november 2012

Hvit jul

Jeg ønsker meg hvit jul, jeg er veldig klar for at det skal komme noen skikkelige snøfall snart! Jeg vil også ha hvit jul i interiøret, siden vi har hvitt kjøkken og hvite møbler er det naturlig at det blir en del hvitt. Selv om jeg er veldig glad i farger, må jeg inrømme at det er veldig delikat med det hvite. Jeg lærte en gang at et komplett fotografi skal inneholde litt hvitt og litt svart, kanskje er det slik med alt annet også? Vi skal ha litt kontraster for å kunne se flere sider av samme sak?




Jeg har forelsket meg helt i de duse turkise julekulene fra nille <3
Globusen, sykkelparkeringskiltet og uglevasen er alle bruktfunn. Hehe, og pinnen helt til venstre på det øverste bildet er en Knerten som jeg fikk fra tantegutten. Knerten kom til i sløydtimene på barneskolen fikk jeg opplyst. Men før han kom i mine hender så hadde begge beina hans brukket.. Jaja, vi legger til rette for at han skal ha det bra likevel :)

Nå sitter jeg på Høgskolen i Hedmark, neste forelesning begynner snart. Vi snakkes plutselig igjen, men forhåpentligvis viser det hvite gullet seg igjen før den tid :)

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar