Sider

fredag 23. desember 2011

Dagen før dagen :)

Nå er det virkelig dagen før dagen :)

Tenkte å gi dere en liten oppdatering, har bakt litt mer, pyntet litt og fått opp treet.


Tenkte jeg skulle prøve meg på noen litt utradisjonelle julekaker. Kjeks med non-stop og peanøtter, de ble ganske så gode :)


I utgangspunktet tenkte jeg å ha kakeboksene mine ute på verandaen, men det ble ikke så praktisk, ikke fikk jeg vist fram de fine boksene mine heller. Jeg laget derfor et lite kakelager på kommoden i gangen i stedet :) Det ble julete og fint!


Vi har fått pyntet treet :) Det er så utrolig koselig med juletre! Lysene og kulene som jeg kjøpte på loppis kom virkelig til sin rett. Jeg har også fått noen julekuler i kalendergaver fra Kenneth og vi har kjøpt noe ekstra pynt.. Treet er av plast, og det hadde Kenneth fra før. Jeg er vant til ekte tre, men jeg ser at det er veldig smart med plasttre i forhold til jevnheten på grenene og det trenger ikke så mye vann :)
Jeg elsker treet vårt, det tar seg virkelig bra ut i stua vår!

Jeg vil ønske alle en god jul :) Kos dere og ta vare på hverandre!

Juleklem fra Therese <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar