Sider

onsdag 7. desember 2011

Kakeboks

Jeg husker jeg nevnte i et innlegg for en stund siden at jeg skulle vise frem verdens fineste kakebokser :) hehe, jeg vet ikke om det var ordrett det jeg skrev, men jeg kan bekrefte at kakeboksene er veeeldig søte.. Jeg har tre nesten like bokser, en som er litt høy og to ganske lave. Alle er kjøpt brukt. Her er den ene i aksjon :)




Hindu kardemomme gir gode kaker..
Inne i lokket på disse herlighetene står det en oppskrift på krydderkake, spørs om jeg ikke må prøve meg på den en gang ;)

I dag har kjæresten og jeg laga pepperkakehus <3 Det ble fint, og dere skal få se, bare ikke akkurat nå..
Jeg hører puta roper på meg, hun fryser og er ensom, så jeg tenker jeg får varme a litt og holde a med selskap.

Nattinatt, drøm fine drømmer!

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar