Sider

søndag 4. desember 2011

pakkekalender

Beklager for langt i mellom innleggene nå.. Skjer så mye om dagen, i helga har jeg vært med pappa på jakt og bakt opptil flere kakeslag til jul sammen med mamma. Det første jeg må fortelle er at på torsdag så var vi på lillehammer på lærerseminar. Da jeg kom hjem fra turen, så hadde Kenneth laget pakkekalender til meg :) Juhuu! I'm lucky.. Jeg har laget til han også da, det var den jeg tenkte å vise dere nå. Vi fikk selve kalenderen av mamma for ett par år siden, hun hadde sydd den spesielt til oss. Nå er det på høy tid at vi bruker den :)



Det ble noen litt store pakker, så jeg tok ikke sjansen på å henge pakkene opp på kalenderen. Stol-løsningen fungerer bra :) Problemet er bare hvis vi skulle få bruk for stolen i løpet av de femten-tjue neste dagene.. hehe

Ha en fin andre søndag i advent <3

I'll be back!

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar