Sider

fredag 16. desember 2011

Mer baking

Hei
Nå er dere sikkert lei av å lese om pepperkakehuset til Kenneth og meg. Beklager den lille bloggpausa. Noen ganger prioriterer man bloggen, andre ganger er man ikke så motivert for å drive med dette, jeg er motivert, men jeg har bare ikke prioritert bloggen den her uka :)
Det nærmer seg jul, folkens! Selv om jeg allerede har sju slag, så skal jeg på Rømoen å bake i dag også. Bestemor og jeg skal lage siruptynnkake, den er farlig god..
Legger ved noen bilder fra sist jeg var på Rømoen og bakte, da lagde mamma og jeg sirupsnipp og karamellkaker.





Vi bakte den dagen snøen kom for alvor. Etter denne dagen har snøen bare lavet ned over Trysilbygda :) Jeg liker det veldig godt, for det er jo igrunn bare en uke igjen til jul..

God helg <3

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar