Sider

søndag 30. desember 2012

Lazy days..

Her har vi tatt livet med ro i romjula. Vi har vært på middager her og der, og så har vi slappet av litt her i knupphuset. Både tobeinte og den "lille" firbeinte har kost seg masse i jula. I dag reiser vi til Porsgrunn for å feire inngangen til det nye året der, det blir koselig.

I fjor sydde jeg julestrømper til Kenneth og meg, men jeg fikk aldri hengt dem opp. I år har jeg fått på plass julestrømpene, og det var til og med innhold i de når vi våknet på julekveldsmorgenen! :) Det er fortsatt igjen godt i strømpene, for det bugner av godsaker i hele huset. Det vil ingen ende ta, så jeg tror vi har godteri helt fram til påske..

Jeg utstyrte julestrømpene med bokstavene våres, "gutte"- og "jente"farge, og søte hjerter øverst på strømpeskaftet. Resultatet ble ganske bra, og dem er store slik at de kan romme en god del :) Her ser dere strømpene før jeg fikk hengt de opp:





Jeg er allrede nå inspirert til å begynne med julegaver og julepynt til neste år.. Hvert år sier jeg at jeg skal prøve å lage en del julegaver, men det blir sjelden til at jeg rekker å lage så mye. Så i år skal jeg begynne tidlig! - Det er mitt nyttårsforsett :)

Nyt det nye året som kommer, og måtte dere alle få en fin nyttårsfeiring!
2013 er et år med mange muligheter, det ligger urørt foran oss og venter på at vi skal bruke av det og forme det til vårt eget <3

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar