Sider

mandag 24. oktober 2011

Fugler

Når jeg først er inne på dette med fugler her på bloggen, så vil jeg vise dere to loppiskupp. Da jeg var med Ingrid til vikingskipet i vår så fant jeg et herlig fuglepar, de pep og bar seg for dem ville så gjerne bli med meg hjem. Så hva gjør man da, når to søte knallblå fugler står å ber med stooore øyne om dem ikke kan få komme å bo i det nye huset vårt? Jo, da får dem vel bli med da.. Har ikke angret et sekund på det! Nå bor fugleparet i vitrineskapet, liver opp inni der med sin knæsje farge. Jeg håper bare dissa blåfugla ikke flyr gjennom vindu, slik det synges i sangen. For da er jeg redd ruta knuser.


Det andre herlige loppefunnet jeg vil vise er tidenes fineste uglevase. Uhu, den er smukk. Den ble med meg hjem etter engerdalsdagene for et par år siden. Selv om vi nå har vært i lag et par år, så er vi like forelsket, vasen og jeg. Bare se, er den ikke fin?


Det er herlig når slike småting kan få en så glad :)

Ny uke, nye muligheter, folkens!

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar