Sider

onsdag 26. oktober 2011

Motivasjon

I morgen reiser me and my boyfriend sørover, såpass langt sør som til Vestfold og Telemark. Det er alltid så koselig å komme hjem til ryddet og fiks ferdig hus, derfor tenkte jeg å ta et lite sjau nå. Meeen... ikke helt motivert for det. Jeg har en liten skjønn gutt med meg på mitt lag, se bare på denne:

Why should I tidy my room, when the world is such a mess?


Når jeg så denne herligheta på kremmerhuset, så måtte den få bli med hjem, kaste glans over kylskåpet.
Siden jeg først er i gang med en liten presentasjon av kjøleskapsmagnetene, så vil jeg introdusere dere for blekkis og knuppis også:


Lille blekksprut er et minne fra familieturen vi hadde til Kreta i sommer. Den manglet en tentakkel da vi adopterte han, nå mangler han to. Plasteret i skallen hans kompenserer for familievold og mangel på armer og bein. Knuppene som passer på middagslista vår er en kalendergave til Kenneth fra meg, rett og slett fordi han er en knupp :)

Det kommer ikke til å bli så mye blogging i helga, men I will be back.

Er det ikke onsdag som er lillelørdag? I såfåll må dere alle ha ei super minihelg, og ei enda suprere ordentlig helg :)

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar