Sider

onsdag 19. oktober 2011

Julegardiner

Ja, jeg vet det er tidlig å begynne med julestria. For oss blir det ekstra spesielt i år, siden vi aldri har pyntet til jul her før (kjøpte huset i mars). Vi pyntet ikke særlig mye til jul i Tønsberg heller, for der var vi ofte ferdig på skolen i begynnelsen av desember, og dro ikke ned dit igjen før uti januar. Så nå ønsker jeg å være så forberedt som mulig til advent kommer. Jeg elsker julen :)
Jeg kjøpte julegardiner det året vi flytta til Tønsberg, jeg fant noen jeg forelsket meg i hos ellos. Jeg er fortsatt forelsket, og jeg gledet meg til å se de komme ordentlig til nytte. Jeg ser de fortsatt har denne typen julegardiner på ellos.no, jeg har hentet bildene derfra.
På de store vinduene i stua skal jeg ha disse:


Jeg har også kjøpt panelgardinhengere, slike skinner som kan henge over hverandre. Jeg har tenkt å ha tre lag med panellengder utenpå hverandre. Nissene, en grå lengde og en rød. Håper det blir bra :)
I spisestua skal jeg henge opp disse:
Uansett hvor dårlig husmor jeg er, så gleder jeg meg til å stryke og henge opp gardinene :) Ser fram i mot julevasken og kanskje litt julebakst. Men først nå Therese, så må vi bli ferdige med oktober og november, ja, jeg vet det..

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar