Sider

søndag 6. november 2011

Lefsebaking

I går ble det lefser på oss! Jeg prøvde meg litt på bakinga i fjor også.. Har mange ganger vært i bakstrommet for å se bestemor bake, og for å prøvesmake litt, nå var det jeg og mamma som stod på egne bein. Jeg kjevlet og hun stekte, det fungerte veldig bra :) Det ble til sammen 45 lefser, så nå er vi rustet til julen.. Godt å føle at man har mulighet til å føre lefsebakingen videre. Lefsene smaker sikkert ekstra godt også, når en vet at man har laget dem selv :)


Ser dem ikke aldeles nydelige ut? hehe

I går koste vi oss med skikkelig lefsemat, kjøpte egg og julesylte og litt diverse snask, mmm..
I dag ble det noen lefsbusser med kanel og sukker, og en god kopp solbærte til! Åh, vi har det godt her i knupphuset :)

Til slutt må jeg legge ved et bilde av kjøkkenmaskingrinda, K.. Kenneth, Kjærlighet, Knupp! Det kan ha noe med at kjøkkenmaskina heter Kenwood, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Hehe.


Ha en superduper søndag :)

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar