Sider

lørdag 19. november 2011

Ventilator

God lørdag alle sammen :)

Jeg lovet dere å vise frem flere nye ting fra huset. I dag er det ventilatoren på kjøkkenet som står for tur. Vi kjøpte den sammen med resten av hvitevarene i vår, men det har ikke kommet ordentlig på plass før nå. Hehe, jeg synes den er så fin. Litt merkelig å synes ei kjøkkenvifte er fin, men det er virkelig godt å kjenne at man har tatt egne, riktige valg i sitt eget hus :)


Jeg hadde enda et bilde av ventilatoren, men det vil ikke lastes opp. Det blir vel flere bilder av både kjøkken og stue, bare det blir julepyntet her :)
Dere ser kanskje at jeg har forsøkt meg på en ny header. Tenkte bloggen måtte få et litt mer vinterlig preg nå som vinteren kommer. Det nærmer seg jul folkens, bare en uke til adventstiden begynner. Jeg rasker stadig med meg noe julepynt når jeg er på butikken. På Nille fant jeg denne søte saken. Fiin? :) Er du klar for adventstid og jul?


Fortsatt god helg :)

Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar